moest ik hiervoor helemaal naar z amerika komen? - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van nina marx - WaarBenJij.nu moest ik hiervoor helemaal naar z amerika komen? - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van nina marx - WaarBenJij.nu

moest ik hiervoor helemaal naar z amerika komen?

Door: nina

Blijf op de hoogte en volg nina

20 December 2008 | Bolivia, Sucre

Beautiful Bolivia met Olivia, a proper english bird uit londen waar we helaas afscheid van hebben moeten nemen na een 4-daagse tour naar de zoutvlaktes. helemaal naar zuid amerika moeten afreizen om iemand tegen te komen die ook over het talent beschikt om haar gehele vuist in haar mond te krijgen, sommige dingen moeten gewoon zo zijn..

in een jeep met een frans stel, olivia, vicky en alfredo een geweldige tour gemaakt. geen internet, telefoon, douche, op sommige dagen om 04.30 uur je bed uit en la marx heeft er oprecht van genoten! opstaan, vieze kleren weer aan en door. veel (heel veel) op coca blaadjes gezogen die je in combinatie met een stukje steen gemaakt van aardappel en quinoa (graansoort) in je mond bewaard om zo de bijwerkingen van het verschil in hoogte tegen te gaan. bijna 5000 m hoogte bereikt met een hamsterwang vol met blaadjes maar mocht niet baten; koppijn, misselijkheid, ademnood en vermoeidheid, tja het leven van een backpacker gaat niet over rozen....
maandagochtend heeeel erg vroeg aangekomen bij een laguna vol flamingo's en je dan realiseren dat iedereen in nederland net is aangekomen op kantoor kun je aanduiden als een intens geluksmomentje.

nu in sucre met annie,die gisteren een klein handgemeen had met een schorpioen (hostel direct verlaten en oh ja met annie is alles goed) en lekker aan het uitbrakken van het bruisende nachtleven hier. morgen naar een marktje en dan is het plan om maandag weer af te dalen richting Argentinie om daar kerst te gaan vieren.....


  • 20 December 2008 - 21:09

    Max:

    en terecht ook, terug naar argentinie :)

  • 21 December 2008 - 08:51

    Caroline:

    Hi stoer wijf! Goed te lezen dat het avontuur nog steeds goed gaat. Je doet het best aardig voor een Marx:-)Mijn meest recente geluksmoment was een nieuw pr op de 10 km (52,46)en hemeltje lief wat was ik blij, maar kan niet tippen aan de jouw flamingo geluksmomentmoment.
    N'Joy X'mas! Veel liefs.

  • 21 December 2008 - 10:13

    Mama:

    Wat een spannend verhaal, je bent echt een soort Crocodile Dundee geworden zo te horen!! Niet worstelen met meer vreemde dieren (inclusief Bolivianse mannen), maar please be careful. Xmas in Argentina klinkt wat geciviliseerde, en hoop toch jou stem te horen die dag - hoe laat mijn tijd moet ik dan bellen om jou niet in jou geliefde nachtrust te storen. Wij zijn weg om 13.30 denk ik naar onze kerstmaaltijd, en s'avonds weer terug.
    Miss you lots, your stocking has one or two presents in it already, so you're here in spirit. love you lots,
    Mama

  • 21 December 2008 - 12:20

    Rachel:

    Hi backpacker, wat een stoere chick ben je toch ook, ik had allang t vliegtuig naar huis gepakt na de tete a tete met een scorpio..wel super te horen dat t je daar goed afgaat! Bellen we met Xmas? love rach

  • 22 December 2008 - 08:32

    Aicha:

    Als ik het zo hoor is mijn droom al een paar keer uit gekomen, alleen de roze birds had ik er zelf niet bij kunnen bedenken, wat fantastisch allemaal schat! En wat een verhaal weer van die vuist, je bent echt mesjogge, ik hou van je... Waar blijven de fotos?!
    KUS en happy Christmas

  • 22 December 2008 - 10:37

    Coolestwoman:

    hi lieve Nina,
    leuk af en toe van je te lezen, blij dat het goed gaat, had eigenlijk ook niet anders verwacht van je!
    laatste dag voor mij in Amsterdam, morgen naar Libie voor 10 dagen, naar de woestijn waar het ijskoud is...

    geniet lekker en tot ergens in januari weer!

    liefs

  • 22 December 2008 - 17:05

    Anouk:

    Dag lieverd! Fijn te horen dat alles je (jullie) zo geweldig afgaat! Had niet anders verwacht van je. Mis je wel, maar deze verhalen doen me goed!! Geniet en alvast fijne Kerstdagen en een prachtig O&N-feest toegewenst!!
    Dikke kus!!

  • 28 December 2008 - 20:51

    Guillaume:

    scorpioen is lekker éenmaal op een stokje in het vuur .... pas je wel op, want we houden allemaal van je

  • 01 Januari 2009 - 02:06

    Guillaume:

    ik wens je een heel goed jaar
    kusjes
    guillaume

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Sucre

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Maart 2009

van sin city naar brazil

16 Februari 2009

maar ik heb wel een stempel

27 Januari 2009

climbing a bloody vulcano

22 Januari 2009

patienten Baeten & Marx

04 Januari 2009

dance off - wijn, bier en skaters
nina

Actief sinds 26 Nov. 2008
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 8141

Voorgaande reizen:

27 November 2008 - 31 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: